älvtavla

Jag älskar verkligen älvor, och alver med för den delen. Tycker de är jätte fina !
För några år sedan hittade jag denna bild på nätet när jag googlade runt :

och för ett år sedan köpte jag en stor tavla och började måla med acrylfärg.
Målade älvan och sen blev den liggande för dottern föddes, tillslut satte jag upp den på väggen .. Tyckte den behövde få "håna" mig lite så jag tillslut skulle sätta fart med den igen.  Månaderna gick .. och i höstas/vintras blev jag sugen igen. Sen fick den återigen hänga lite på väggen och så målade jag lite till ... Nu har jag gått, den senaste månaden, och kikat på den och ja .. jag tror den är klar nu. Men man vet aldrig, kanske får för mig att måla till eller fixa något om någon månad igen ;) Vill i alla fall visa er skapelsen :


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Men herregud va du är duktig..såg den ju förrut och tyckte den va himla fin redan då..men nu..wow! Me like alot! ;) Jättekul att du tar tillvara på dina kunskaper..för duktig är du!! Puss på dig

2009-04-25 @ 09:36:22
Postat av: Linda

Åh va fin den blev vännen!!!

2009-04-26 @ 21:09:44
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/
Postat av: Ida

Heeej!



Åhh vilken fin blogg du hade gömt här då!! :)



Jisses vilken fin tavla... Minns ju att du va rätt duktig när vi satt bredvid varandra på bilden men, så häär duktig?? Tjejen! Jag är i chock!



pöss å kram din gamla tyskakompis... nu även bildkompis!

2009-04-29 @ 23:12:55
URL: http://pysselpussar.blogspot.com
Postat av: Jenny

Vad fin den blev!

2009-05-02 @ 22:23:47
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0