ledsen

Blir så ledsen och tom .. Varför kan inte alla som så gärna vill, kunna få barn ?
Varför ska det vara så att de som absolut inte vill lätt blir gravida ?
Varför ska det vara så att de som råkade missa att skydda sig en gång blir gravida ?

Så finns det de som kämpar och kämpar .. och så finns det de som måste gå via läkare. När man kämpar så hårt, vill få bli en familj och älska ett litet barn som är ens eget, få ett syskon ..Så blir det missfall.

Jag och min familj är så ledsna för dig min vän.
Vi tänker på er ! Varje gång jag ser en gravidmage sen jag fick ditt sms så hugger det till i mig.

Jag är så enormt ledsen för din skull min vän !!
kramar i tusen till Dig och din underbara familj !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack vännen för dina fina och tänkvärda ord!

Jag är så glad som har dig som vän!

Nu tar vi nya tag..vi kämpar på..försöker att inte bli knäckta av detta! Vill bara få allt överstökat nu..imorron är troligen det värsta över..då kan vi börja bearbeta sorgen!



Massa kramar!!!

2009-08-06 @ 11:51:18
Postat av: Linda

oj va sorligt, hoppas det ska ta sig igen..

sägs ju att miljön i livmodern efter ett mf är väldigt bra för en graviditet!

Mf är dessutom jätte vanligt och se på oss 2mf och sen 2garviditeter!

Hoppas det ska gå för henne!

2009-08-06 @ 19:36:00
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/
Postat av: Linda

nja Zelda är ju ett tjejnamn hehe.

Jo hon e himla fin, tror hon blir långhårig:)

2009-08-07 @ 21:37:56
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej



Fint skriver, Håller med dig. Livet är orättvist på många sätt för många.

Har själv velat ha ett syskon till min dotter men tyvärr kommer det aldrig att bli så. Det är näst intill omöjligt att acceptera. När alla ens vänner blir gravida runnt omkring känner man sig bara bitter, Har svårt att bli glad för någon annans skull tyvärr, Och tar avstånd från bebisar så gott det går. Avunsjukan river i en.

Men man får vara glad för det man har !

2009-08-08 @ 19:15:05
URL: http://ladymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0