snart så .. :)

Idag är det sista schemalagda natten för min del som personlig assistent. Känns skönt och lite tråkigt ! Natten till idag gick bra och jag hade turen att få sluta 1.5 tim tidigare ;) hoppas på det inför denna natten med :)

Imorgon hoppas vi på att vi får nyckeln till vår nya lägenhet så vi kan börja flytta så smått. Vore skönt och kul att få komma iordning ! Vi längtar ju bara bort nu. Trivs där vi bor, helt klart. Men att bo på 52 kvm, två vuxna och två barn + lådor + tvätt som måste tvättas + att barnen ska leka ... ja, ni förstår nog själva att det känns lite trångt just nu ;p

Får se när jag skriver här inne nästa gång .. Beror helt på när vi får nyckeln och kan flytta och när väl installerat oss i den nya lägenheten :) Men jag uppdaterar ju inte så värst ofta här ändå, så det går nog ingen nöd på er som emellanåt trillar in här.

Ta hand om er och njut av varandra ! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej...!

Ville bara meddela att din beställning är klar och tänkte höra lite med hur vi ska göra med leverans, om vi ska träffas eller om jag ska skicka den till er. ?! Den är iaf klar här hemma, pust Äntligen! Ha en trevlig dag!

Mvh Emma

2009-08-31 @ 09:27:12
URL: http://zoo-gott.blogspot.com/
Postat av: frederica

Headern är jätte söt ! =)

Hoppas flyttandet går bra ! Och att ni kommer trivas...

Kramar !

2009-09-01 @ 12:30:59
URL: http://villavita.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej hej!

Det räcker om du betalar för materialkostnaden som blev drygt 250 kr. Om det är ok för dig. Den blev jätte cool. Gustav kommer att vara coolast på dagis ;)

Du kan ju maila mig din adress så jag vet vart jag ska skicka den :D

Kram Emma

2009-09-02 @ 16:57:32
Postat av: Emma

Hej igen. Kom ju på att jag glömde ge min adress... [email protected]



Flytta försiktigt! :D

2009-09-02 @ 22:01:58
Postat av: frederica



Ja vi håller helt med, man måste lyssna lite på barnet också.. Så när han grät som värst gick vi ju in tidigare såklart!

Och nu ikväll så va han ju tyst efter fem min, men dumt nog gick vi ju in då, och då vaknade han igen .. hände två gånger. Så tredje gången väntade vi en kvart och då hann han ju slockna ordentligt =)



Hoppas hon sover bättre i nya lägenheten.

Visst skrev du att hon skulle få eget rum?

De kan ju faktiskt hjälpa till =) Då känner hon sig stor ! Och när man är stor, då både kan och vill man allting ! ;)



Dåligt av dom att inte tipsa om den salvan! Den är ju för just brännsår, bett och liknande.

Men ett bandage är ju också bra, så de håller sig rent! Men bedövning kan ju också behövas..

Jag brukar använda den när jag ska plocka ögonbrynen också ;) tipsar

Efter kejsarsnittet så fick jag den att smörja på snittet med, fast en starkare receptbelagd.



Kramelikram!

2009-09-05 @ 21:00:53
URL: http://villavita.blogg.se/
Postat av: frederica



Va är nu detta?

"tipsar" skrev jag med en stjärna(*) på varje sida, och de blev tjock text =)

Är det så man gör??



testar igen hihi

2009-09-05 @ 21:02:42
URL: http://villavita.blogg.se/
Postat av: suzi

Hej!

Så roligt..

vi har hjälpt killens lillasyster att flytta idag.

Till en jätte mysig tvåa.

Alltid kul att byta läge! =)



Ljung håller sig fantastiskt bra.

Dessutom, om du inte vattnar det, eller rent av torkar det direkt så håller de sig jätte bra ändå.

Spruta på lite hårspray oxå så håller det lila sig jätte bra=)



kram

2009-09-05 @ 23:11:38
URL: http://suzettej.blogg.se/
Postat av: suzi

..just det!

Jag önskar mycket bilder och "hemma hos-reportage" nu när ni flyttar=)

2009-09-05 @ 23:12:42
URL: http://suzettej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0