givande

Efter att sonen var lämnad på förskolan knackade jag på hos grannen och blev inbjuden ^^ Trevligt litet samtal och det visade sig att jag och Eva har väldigt lika intressen ! Även hon målar med acryl och tycker om att skapa på de flesta sätt.
Anledningen till att jag knackade på var för att höra om hon kunde sticka och virka och om hon eventuellt kunde hjälpa mig i så fall. Är nämligen så enormt sugen på att skapa på kvällarna, medan resten av familjen sover och jag sitter ensam framför tv'n. Hon hjälpte mig gärna sa hon, så gott hon kunde :) så nu är det bara jag som ska bestämma mig för vad jag ska hitta på .. får återkomma ^^

Målar gör jag för fullt i alla fall ! Håller på med en barntavla och en tavla som vi har i vardagsrummet.

Är så skönt att pyssla, man släpper allt annat och tiden bara flyger fram :)

Kommentarer
Postat av: Linda

haha har ingen som jag kan ge sakerna till ändå:-)

Inga som ska ha barn som jag känner:-)

Och toppen att få pengar för dom och köpa en till vagn känner jag:-)

2009-02-02 @ 14:56:13
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0