hm ..

Ja, jag vet att jag är kass på att uppdatera denna bloggen.
Har nämligen en privat "familjeblogg" med. Lägger ner mer tid på den och skriver det mesta där, så då känns det lite som att jag inte vill upprepa mig i denna .. Så denna blogg känns väldigt opersonlig måste jag ju säga. Desutom är det mycket annat nu . sambon jobbar mycket + hjälper en kollega med altan . jag söker jobb . städar och är mamma :) allt tar sin tid. Håller iaf på med en serie tavlor, nästan klara - tror jag. Bara lite svart som ska till på den ena. Lägger upp det när det är klart :) .. är lite dålig på att slutföra mina tavlor nu märker jag, får ta mig i kragen ! har ju faktiskt två barntavlor på g med ! Sov gott vänner, så hoppas jag att jag kan uppdatera med lite alster snart ! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Johanna!

Jag ville bara meddela att jag har nu hittat ett mönster till lille G´s jacka i storlek 110/116. Har hittat ett svart döskalle tyg med "mellanstora" döskallar på. jag kan maila dig en bild på det om du vill se det innan. Vad jag funderar på är om jag bara ska sy innertyget i vanligt tunnt svart bomullstyg eller om jag ska köpa något tunnare fleecetyg så den blir lite varmare till honom.. ? Ber om ursäkt om det inte har blivit av ännu men jag har dig i bakhuvuvdet. ;)Ha en trevlig söndag! Mvh Emma (Idas lillasyster)

2009-06-14 @ 00:27:43
Postat av: Emma

Okej. då kör vi på det.! Om det dyker upp något under vägen hör jag av mig.! Det låter bra att jag får lite "fria" händer :) Kram Emma

2009-06-14 @ 01:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0