höst & vinter

Ja, som rubriken .. hösten & vintern för med sig att jag vill sticka!
Jag och sonen åkte iväg idag. Sambon trodde att det var "handla mat" som stog högst på prioriteringen. Hem kom vi sen med mjölk .. och lite smått. Snacka om att han blev besviken. Jag skyllde på att det blev för tungt på bussen ;) med andra ord, garnet och lite annat tog plats och tid, hihi ;) Fast mest handlade det om att jag bara ville nödhandla nu. Sambon får ju förmodligen firmabil på måndag så då blir det storhandling då! Har hunnit sticka en bra bit idag, går utan mönster ... så vi får hoppas att den passar! Blir nog klar ganska fort och Ja ni får se bild på färdigt reslutat sen! ..nä, nu vill fingrarna sticka! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0