bubbelbad

Lämnade barnen på daigs efter 6 dagar hemma. Båda har kräkts, haft feber och förkylda. Vi alla är glada över att vardagen är igång igen ;) G skulle till skogen och var riktigt glad ! Själv har jag dammsugit gamla lgh. Även skurat toan lite .. plockat ner lite saker i lådor. Känner mig lite stressad över att vi har saker kvar där och att den inte är städad .. Men känner nog så mest för att sambon är sjuk och att barnen varit sjuka. Dagarna liksom bara går och man kan inte göra något. Sambon mår förhoppningsvis bättre till helgen, så vi kan ta tag i att flytta över allt som är kvar och sen är det bara att städa kvar. Ska snart gå till jobbet. Precis kommit upp från ett bubbelbad :) kände att jag behövde få varva ner ordentligt ! såå skönt :) Rotade även fram mina kära Mary Kay produkter, inte använt dem sen vi flyttade. Men nu känns ansiktet som jag vill igen ;) Är mycket jag vill göra nu, men hinner aldrig. Men jag får försöka koppla bort det mesta och istället se till att den gamla lgh blir rensad och städad ! sen kan jag ta tag i andra önskningar som jag har ^^ Nä, dax att blåsa håret, ta på mig kläder och börja bege mig mot kvällspasset. Tjing på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0