kalender

Igår kväll var det dags för Varga att kräkas .. peppar peppar så har hon fått behålla allt hon ätit idag. Så det blir nog inget mera kräk. Men det blir ju ytterligare en dag inne. Hade sett fram emot att leka ute med barnen idag, men men .. Vi började pyssla istället. Barnen ritade och lekte med lera medans jag fixade ihop en kalender av året som är kvar. Fick idén av Suzette ! Skulle egentligen vilja ha en kalender där man kan skriva vad varje familjemedlem har inbokat. Men nu fick jag ta vad jag hittade precis efter flytten. Desutom är ju året snart slut, så jag kan ju fundera ut en kalender som skulle passa oss bättre till 2010 :)


Bilderna jag använt till varje månad är bilder som jag tagit själv.
Hade som sagt väldigt lite att arbeta med, så jag fick ta det jag hade ^^

Vill egentligen inte ha dem på kylen. Men det kändes smidigast att sätta upp dem där eftersom vi bott här i bara en vek och inte vet hur vi vill ha det med allt än riktigt. Är inte sugen på att göra onödiga hål i väggarna helt enkelt ;) Skulle vilja ha en anslagstavla eller något liknande .. så man lätt får överblick över vad som sker och vad man ska passa *klurar vidare*

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Haha..jag satt igår och planerade bilder till en sån där almanacka..också fått iden från Suzette;) Så fina och roliga ju! Hoppas ni slipper mer kräkningar!



KRAMAR

2009-09-13 @ 14:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0