sitta ner lite

Barnen är sjuka, fast på bättringsvägen. Men det gör inte annat än gnälls om ditt och datt ..
Igår kväll målade sambon vår fondvägg i vårt sovrum. Så idag har jag städat där inne, även vikt in våra kläder och lagt barnens kläder i rätt korgar, gått över en sväng till gamla lgh och hämtat lite små skit och diskat + tagit hand om 2 gnälliga barn. Ska jobba 3 kvällar nu, med start idag. Ögonlocken är tunga idag .. skönt att få sitta ner lite. Är inte ett dugg trött i kroppen, men ögonen är tunga. Störande när man känner så tycker jag. Man vill inte annat än att blunda.

Fixade lite wallies i sonens rum igår kväll. Han blev jätte glad och det blev mysigt ! Gör verkligen mycket att få upp lite skoj på väggarna.

Har delat säng med dottern nu i 5 nätter och denna natten va verkligen värst ! hon ålar och rör sig enormt mycket ! i natt stog jag inte ut, vid halv 2 slängde jag en madrass på golvet och la mig på den istället. Längtar till att få komma hem ikväll och lägga mig i min egen nybäddade säng i vårt nymålade sovrum :)

ZzzZznark på Er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0