söndag

Idag blev det lek ute . blåbärspaj och glass . sen middagsvila för barnen och då satte jag mig på balkongen med min nyköpta tidning och njöt av värmen, lugnet och läsningen :)

Jag är TRÖTT konstant !
Det började strax efter att vi flyttat och förmodligen berodde det på att en äcklig kräkbakterie låg och ruvade i mig .. Nu mår jag ju bra ! men är så trött att jag bara vill blunda, men jag har svårt för att somna ?! Jag blir helt slut av att vara så här. Tar enormt på energin och jag känner mig bara nere. Nu är jag ju frisk och då vill jag inte känna mig trött ! Men många jag pratat med säger att man kan känna sig trött i 7-14 dagar efter man varit kräksjuk ?! *stor suck*

Stod föresten en så bra sak i tidningen som jag vill dela med mig av :
"Du bygger en värld med fyra väggar. Den världen är din fristad där du kan göra som du vill, gå till ytterligheter, och överdriva så mycket du vill. I din värld gäller bara dina egna regler - och du kan bryta dem så ofta du vill."
Reklam i tidningen, och skrivet av bolaget eilersen.

Det gav mig mycket att läsa det ! hade nämligen fått höra av några strax innan att vi var helt dumma i huvudet som tycker att detta bordet från em är snyggt och att vi skulle vilja ha det. Men att prislappen är för saftig just nu och av vi desutom inte känner att vi vill ha just det bordet i lägenheten, utan att det skulle vara fint i ett hus istället. De godtog inte det utan tyckte ändå vi var korkade. Kan faktiskt inte förstå hur andra kan säga så och lägga sig i så?! Som texten jag skrev av, den säger verkligen allt ! I ditt hem gör du hur fan du vill oavsett prislapp och andras tycke - du ska trivas och må bra! Vi har kollat ut ett annat bord från em, som vi förmodligen köper. Mindre prislapp och passar bättre i vårt boende som vi har just nu. Bilder kommer när vi installerat oss bättre :)

Kommentarer
Postat av: sandra

håller med om att skit i vad andra tycker och skit i vad andra gör ;)

om man trivs så är man lycklig.

2009-09-21 @ 10:29:19
URL: http://frulidberg
Postat av: Ida

Det bordet ÄR häftigt! Klart ni kan ha det.. Det matchar eran soffa fniss

2009-10-31 @ 17:33:57
URL: http://pysselpussar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0