tröttmössa

Ja, jag lever ! men det är full rulle med det vardaliga livet just nu !
Lämna och hämta på dagis, jobba och städa gamla lgh + att det nya hemmet ska skötas. Blev iaf klar med den gamla lgh idag - skönt ! Har jobbat kväll idag och imorgon blir det ett kort dagpass för att sen avsluta dagen med ett apt. Var föräldramöte igår. Shit, gick till och från dagis, allt som allt, 6 ggr igår ! promenad på ca.20 min enkel sträcka. Så igår röde jag allt på mig :) Nej .. jag ska inte skriva så mycket mer. Måste sova. Natti ..

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det kan jag tänka mig :)

Ja jag blev jätte nöjd själv faktist! =)

Allt bra med er idag?

2009-09-30 @ 21:46:45
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: frederica

Håller med, bättre att dom tuggar på tandborsten än inget alls! ")

Ingen ide att tvinga, då ser dom ju bara negativt på de..



Ja de är klart de ska vara filmjölk i ")

Mumma.

Du får göra lite scones ikväll, och massa te och krypa ner under en filt och bara mysa ! De behöver du nog efter allt flyttande ")



KRAM

2009-10-03 @ 10:20:10
URL: http://villavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0