Kökskalendrar

Vi har i två år beställt kalendrar med personliga foton från vistaprint. Men fast att vi kommit ihåg att göra vissa ändringar, som att fylla i röda dagar osv, så blev det ändå inte som vi önskade det andra året. Så i år testade jag att beställa från fuji och igår fick vi hem vår kalender. Beställde den största. Jätte fin, verkligen! Röda dagar, namnsdagar och annat finns med! Perfekt julklapp att ge bort till far- och morföräldrar. Förra året blev barnens farföräldrar helt överlyckliga över sin kalender. Så jag gjorde en till dem i år igen. Bara viktigt att tänka på att det bara är personer de känner på bilderna, annars tappar de ju vitsen med det hela.. Passade även på att köpa en klapp till min mormor från fuji. Hon tycker om att lägga puzzel och på fuji kan man beställa personligt puzzel av ett fotografi. Hon fick detta av oss för några år sen och tyckte det var spännande :) När man får hem det är det ihoppuzzlat, men då tog jag isär det och la ner det i en fin burk. Tänkte göra detsamma i år. Mer spänning att börja puzzla något man inte har en aning om vad det är! Hoppas jag tipsade om något intressant för er!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0