Tackkort

Ritade framsidan till ett tackkort för ett bröllop för några veckor sen. Paret ville ändra på färgerna så de stämde överens med deras kläder de hade på bröllopet, de ville även ha med svampen.
Hade inte den tiden jag velat lägga på bilden så själv är jag inte så nöjd. Ser en massa "fel" på den. Samtidigt som jag är väldigt stolt över att de frågade mig och sedan använde sig av min bild!
I kortet var det en bild på familjen och en personlig hälsning till alla. Så fint!

Min sambo var bestman så i vår står det bl.a. -"Så himla pro med en bestman som är mer nervös än brudgummen... :)" Verkligen klockrent skrivet!

Uppdaterar via mobilen nu, så kan inte länka. Men längre ner under denna kategori så finns inbjudningskortet till bröllopet som jag ritade två bilder till, om ni är intresserade.

Gillar verkligen att de gjorde allt så personligt och eget! All Lycka till finaste familjen <3

Skickar även med originalbilden så ni ser skillnaderna...:


Kommentarer
Postat av: Ljuvligtvitt & busiga gossar

Du har lyckats jättebra!! :)
Så fin bild också... Blir själv sugen på att måla lite Mario till Noah nu :D Får se om det blir av...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0