Ett vackert par

Har alltid gillat denna bilden. Så otroligt fin i svart-vitt. Kläderna, smyckena, tatueringen och helheten gör sig så bra tillsammans. Tjejen är min sambos lillasyster. Så fint par. Verkligen.
I väntan på leveransen av färgade pennor så fick jag iden med att rita i gråskala. Grymt svårt. Tycker jag har för lite nyanser att färglägga med. Men övning ger förhoppningsvis färdighet en dag.





Tjejen, eller som jag känner för henne - Min syster, ser på min ritning ut som en barbiedocka tycker jag. Ingen positiv komlimang direkt och definitvit inte i min systers öron och ögon. Med andra ord, det är inte likt dem. Tycker inte man klockrent kan se, om man känner dem, vilka det är. Men jag hade roligt i alla fall. Tack för lånet av orginalbilden, godingar ;)


(inte meningen att det ska vara fetstil och stora bokstäver. bugg)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lite för spetsiga hakor.

2012-02-20 @ 19:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0