Pennor

Ursäkta. Eller nej, inte ursäkta. Fast ändå lite ursäkta. Ibland uppdaterar jag Mycket här. Ibland mer sällan. Det beror på vad jag har lust med. Vad jag orkar och vad jag har tid för. Detta är trots allt en hobby som måste åtsidosättas för annat, emellanåt. Eller ja, ganska ofta. Men jag är ändå glad över att jag skapat så mycket som jag gjort det sista.

Min senaste beställning var bra. Förutom EN penna. Den smala delen på pennan Pastel Yellow var helt förtorkad. Skrev ett mail till zinkvit.se som jag gjort beställningen ifrån. I fredags fick jag ett litet paket på posten. Gratis. En ny Pastel Yellow OCH en provpenna. Har inte testat pennorna än. Men jag är sugen på att testa Touch twin marker pennorna med! Just nu har zinkvit 20% introduktionsrabatt och HÄR kommer du till sidan.

Lägger in en video, som för mig är inspirerande!

Tales of Amalthea from Tales of Amalthea on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: madde

Ja, det är nog för att våren är på ingång, man vill ha allt nytt och lämna alla gamla vinterkläder bakom sig! :) Dom där touchpennorna har hasse, dom är bra men det blir som ränder.. :)

2012-03-04 @ 20:39:28
URL: http://enmandel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0