Adventskalender

Det du först är främst behöver är en galge! Resten är upp till dig. Själv valde jag att vira rött glitter runt galgen och en liten domherre fick sin plats.
När galgen är klar är det dags att hänga dit paketen. Jag valde guldpapper och hängde även gällande siffra på varje paket, 1-4.
Vad ska man då ge sina barn i adventspresent?
Vi valde tre aktiviteter och en "myskväll". Mer kan jag ju inte berätta ;)
Vi har två barn på 6 & 4 år och har valt att ge dem gemensam adventspresent. Ska blir riktigt roligt att få se deras miner över de glänsande guldpaketen imorgon! och jag misstänker att längtan till advent blir stor nu framöver ;)

(mobilbilder i mörkt ljus)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0