Eating Bulldogg

Idag är jag nöjd! Idag föll skapelsen på plats. Min "Eating Bulldogg" är klar!
Denna bild kommer så småningom sitta på väggen i vårt kök. Har länge klurat på en bild i köket. Har velat ha ett djur som äter. Har haft många olika tankar och bilder i huvudet. Men denna! Denna känns klockren!

Jag är så nöjd att jag idag startar en TÄVLING!! där Du kan vinna en liknande bild som denna! (för denna vill jag ju behålla själv) Vinnaren får välja färg på muggen, i övrigt kommer den se ut som mitt ex.

För att delta:
-Skriv varför just Du vill ha en "Eating Bulldogg" hemma på din vägg.
-För extra stor chans till vinst, dela då detta på fb.

Vinnaren dras 22 april !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0