Medkänsla

Det finns en blogg som jag läser och har gjort det ett tag. Följt henne några år. Känner inte tjejen, men däremot är en av hennes vänners syster min vän, så liiiite connection har vi väl allt.
De har en söt son som verkligen charmar mig på bilderna genom cyberspace. Han ser så lycklig ut, och när han sover ser han verkligen ut att njuta. Här om dagen läste jag om Kian. Allt vad det innebär att vara just Kian och vad hans föräldrar gör för att ge honom det bästa varje dag. Det berörde mig väldigt mycket. Det är stort.
 
Eftersom jag gillar att rita så kan ibland vissa bilder falla mig extra mycket i smaken. Jag kan bli sugen på att rita just Den bilden. Så har jag känt med vissa bilder just på Kian. Men.. som sagt, vi känner ju inte varanda och sen ska ju tiden räcka till med. Men nu, nu vill jag gärna rita en bild på prinsen, som jag sen vill ge till familjen. En liten gest om att ni finns i mina tankar, att ni berör många människor. Att ni är starka och en enormt fin familj.
 
Så om Kian och hans föräldrar är intresserade av min gest får ni hojta till ! :)
Låter er bestämma bild så ska jag sen göra mitt bästa för att lyckas!

Kommentarer
Postat av: Suzette&Kian

Tack söta du för omtanken<3
Det värmer lite extra i hjärtat när någon man inte ens känner engagerar sig i vårt liv<3

Självklart får du gärna göra en bild utav Kian:)
Eric (och jag såklart!)tycker att dina bilder är jättefina!
(han såg din kommentar innan mig)...

Du får använda vilken bild du vill från bloggen, men vill du ha nån annan så kan ju du hojta:)

Stora kramar<3

2012-08-24 @ 13:01:24
URL: http://www.suziettan.blogg.se
Postat av: Suzi

Ja absolut vattentema;)

Gärna med en sjöhäst i bakgrunden, eftersom vi kallade Kian för sjöhästen efter första ultraljudet där vi tyckte han såg ut som en;)

Vatten är det bästa han vet!
Och hans rum kommer inredas som ett skogsrum med ugglor och andra djur, så det passar jättebra<3

2012-08-24 @ 14:32:36
URL: http://www.suziettan.blogg.se
Postat av: Ljuvligtvitt

Det här inlägget berör nästan lika mkt som det du länkar till <3

SV: Tack för din kommentar ang bältesstol. Det känns bra att höra att det är fler :) Och jag ser dig som en toppen mamma, så gör du så gör jag ;P

Kramar!!

2012-08-27 @ 20:24:33
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0