Träd

Det finns många vackra träd. Om man verkligen tittar kan man se många olika former och färger. Gillar de krumma, böjda, mystiska träden. Att få med känslan av ett träd på ett foto tycker jag är svårt. Men kan ändå inte låta bli att försöka fota.
Idag åkte kolet fram medan barnen hade vattenkrig. Lät kolet göra sitt. Det blev ett träd. Ett träd från minnet. Kan ofta tänka, om jag mitt i skogen stöter på ett fruktträd, en stenmur, en husgrund, att vem kan ha bott här? Hur såg det ut när skogen inte tagit överhanden? Var det en gård? Har barn gungat i trädet?
 
 

Kommentarer
Postat av: madde

Åh vad fint träd, riktigt sagoskogsmysigt!:)
När kommer ni hem igen, hade varit kul att ses snart, jag jobbar bara väldigt mycket nu i juli.. men första v i augusti hur ser det ut ör dig då?


Jag vill nog få en bild avmålad Vincent som vinsten, står mellan 2 val.. du får välja vilken:P Ska jag maila dom?

KRAM

2012-07-09 @ 23:52:42
URL: http://enmandel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0