Möhippa

Nyduschad ligger jag i min sköna säng efter en helt awesome Möhippa! Sambons bror som gifter sig om två veckor och jag fick äran att delta på möhippan.
Riktig glädje! Inget skämigt, inga överdrivet jobbiga stunder. Bara ren lycka! Underbart fina vänner som känner bruden väl. Jag känner äkta vänskap i deras gäng. Mycket uppskattat att få ta del av värmen och glädjen de har tillsammans!
Vi dansade bla Bollywooddans och det var verkligen riktigt roligt, enormt jobbigt och mer svettigt än vi alla trott.
Men det som jag ändå tyckte var det finaste av allt, var när vi alla satte oss ner på gräset strax innan middagen. Alla fick berätta om första träffen/minnena tillsammans med bruden. Riktigt roligt att få höra allas berättelser, roligheter och snälla ord.
Med kroppen fylld av glädje ska jag nu se till att sova gott! natti

Vi alla hade rosa linnen på oss med varsin bokstav på ryggen. Under picknicken bildade bruden många olika ord, bla dessa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0