Sk8er girl

Tre av familjens fyra medlemmar skejtar och jag har haft tanken länge att rita en tavla med en skateboard. Har inte fått till den rätta bilden i huvudet, mer än att jag vetat att jag ville ha röd färg och döskalle.
Tack vare en vän blev det att jag googlade på Lovisa Burfitt, och vips så fick jag upp en klockren bild i mitt huvud hur vår tavla skulle se ut!

Fritt skapad av mig. Manga inspirerad, tjej med hörlurar, hållandes i en skateboard och pricken över i'et blev att hon har högklackat! En riktigt tjejtjej som älskar att skejta. Tavlan får stå för att allt är inte som du först kanske tror, att utseendet inte säger allt.

Letade efter en ram igår, men utan resultat. A2 är inget vanligt format.. Hoppas Ikea har en ram som kan passa! När ramen är funnen får ni se bild på det.

Bilden är ritad på ett A2 med promarkers. (mobilbilder i kvällsljus)


Kommentarer
Postat av: ????

fan vad snyggt! :)

2012-11-25 @ 19:32:57
Postat av: Svar

Jätte Tack!! vem du nu är!? ;)

2012-11-25 @ 20:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0