Min dotter

bad om att få några teckningar jag gjort. Har dragit mig för det, men samtidigt är jag inte nöjd med dem och vet att jag inte kommer använda dem till något. Eller jag är väl nöjd på ett vis, men samtidigt, vad ska man ha allt till? Om barnen blir glada så blir även jag glad.

Båda dessa teckningar var tänkta som namntavlor.. Men njae.. tror inte det är min grej. De är inte ens färdigställda och det påpekar dottern just på bilden.. och sonen kom och bad om häxan. Häxan som jag gjorde för nåt år sen. Roligt att de minns och fastnar lite extra för vissa av mina verk :)

Tror allt legobyggandet övergick till ritstund. Härliga lediga dag! Trevlig helg alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0