Roligt, men AJ!

När jag Äntligen får tillbaka suget, lusten, idéerna, men framför allt tiden! så går jag och ramlar!!?
Ramlade så illa i fredags att hela vänsterarmen var som domnad och kändes svullen inuti.. Rörde den försiktigt och konstaterade att jag ändå haft tur i oturen.. Kände mest av handleden igår kväll.
Hade en bokad dejt vid ritbordet och mina pennor i helgen. Hade tänkt sitta och skapa mest hela tiden. Men tji fick jag.. För jag är vänsterhänt och det var ju självklart vänsterarmen jag tydligen fångade upp hela mina vikt med vid fallet.
Vill färdigställa mitt pinsamt sena uppdrag. Vill stolt visa upp ett färdigt resultat! ..men nu säger smärtan stopp. Det värker ända upp i nacken av att endast ha ritat detta lilla... *snyft*

Men ändrade planer med film och älsklingen brevid tackar jag absolut inte nej till ;) och med lite vila hoppas jag på att kunna fortsätta imorgon med ritandet!


Kommentarer
Postat av: Ljuvligtvitt & busiga gossar

Aj!!!
Så typiskt när lusten faller på..
Min måla kväll blev också förstörd för att set hade krånglat med alla räkningar :(

Spännande att se resultatet sen, ser bra ut än så länge :D

Kram

Postat av: Svar

Jätte tack Frederica! :)
Ja såg ditt inlägg på din blogg. Tråkigt för dig/er. Men bra att ni fått försäkringspengarna! ;) Kram

2013-02-09 @ 19:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0