Barntavla

Nu har jag äntligen tagit kort och lagt in dem på datorn så nu kan jag visa er :)
Tavlan fann även nyligen sin plats i barnens rum. Har låtit den ligga på tork några dagar för att sen se om jag verkligen var nöjd med den. Men det är jag !
Jätte nöjd
faktiskt :)

Sonen som är 2.5 år älskar att måla med acryl så han fick måla grunden :


Sen tog jag över och detta blev slutresultatet :

Hade ingen direkt tanke mer än att pojken fick symbolisera vår son ^^
Figurerna har inget med honom att göra, det var bara figurer som ploppade upp i mitt huvud under skapandets gång, förutom den bruna snuttisen han håller i handen, för en sån har han i verkligheten :)

Tavlan fick sin plats brevid en annan tavla sonen målat grunden på och sen gjort sina handavtryck, då 1.5 år gammal.

Blir verkligen sugen på att måla ännu mera barntavlor ! :)







Kommentarer
Postat av: Viktoria

Du målar jättefint! jag gillar speciellt katten (?), hihi alltså den bruna saken med uppspärrade ögon och gula kläder. SÅ himla söt. ^^



Och tack för kommentaren i min blogg.



Kram Viktoria

2009-02-20 @ 13:31:38
URL: http://stjernfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0