Hmm ...

La barnen för att sova middag. Sessan somnade direkt, men Lilleman hade lite myror i brallan ..
Sätter mig här och börjar skriva ett mail till en vän. Hör honom då och då .. Går och kikar. Vad ser jag?
Jo, han har hoppat ner i spjälsängen hos lillsyrran och väckt henne *ungar* Så det blir ingen egen stund med pysslande idag ser det ut som, för somna om verkar de ju inte roa sig av ..

Tog i alla fall en snabb bild i helgen på kvastarna som jag målade för någon vecka sen och som jag inte visat.
Målade först våra barns kvast. Så upptäckte jag att grannarna gillade kvasten och tog då upp den stora kvasten med och piffade till den lite. Sonen har valt grundfärgen på dem båda och sen är det prickar i alla färger. Gick in i paint och suddade över lite på stora kvasten .. Står nämligen vår gatuadress på den och det vill jag inte gå ut med offentligt, vilket jag hoppas ni har förståelse för :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åååh va söta! Min mamma brukar måla kvastar ibalnd, tycker det blir så fint :) Får kaffa mig en snart jag med :D



Japp, det tillhör de gamla här hemma på gården :) Får se hur vi ska göra, vi hyr ut det ett tag till, men han är bara där typ en gång om året när han jagar. Men sen jäklar, ska bara skaffa nån stackare som vill bo där ute med mig :)

Postat av: suzie

hej!

va kul med en ny läsare=)=)



Måla kvastar ska ja oxå göra någon dag.

Hittade de tipset i 101 ideer här om dagen.

Så färg finns klar, nu ska bara tid och motivation in i bilden=)



Gillar din blogg med!

2009-06-14 @ 21:06:50
URL: http://suzettej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0