Det närmar sig ..

.. med advent, jul och allt Mys ! :)

Denna vecka är så fullspeckad med massa jobb att jag inte riktigt ser fram emot advent. Men det blir nog ritkigt bra i slutändan ändå när vi väl börjar riva i julkartongerna. Var sugen på att sätta upp utebelysning i helgen, men så kändes det lite tidigt .. Men sen när jag gick till jobbet på söndag kväll så ser jag några hus som fått upp lite belysning och nu har de närmsta grannarna även satt upp belysning. Får ta tag i det där nu, med andra ord :) Vi ägde ingen utebelysning själva innan vi flyttade hit, utan vi fick av dem som bott här innan. Frågan är ju bara om det ens funkar .. hoppas det !

Ähh .. va fan, sitta här i värmen och skriva om belysning !
Bättre att ta tag i det direkt !!

Kommentarer
Postat av: frederica

Jag brukar tjuvstarta julen :)

Men i år väntar jag nog till helgen faktiskt, känner mej inte riktigt i stämning än... hmm.



Ljuskronar är köpt i en inredningsbutik här i Vetlanda.(Invit) .. och dom går på mässor när dom köper in grejer. Jag vet att ljuskronorna kommer ifrån "Vikingaland" och jag tror att det stod "blossom" el liknande på lappen. Har tyvärr inte själv hittat dom på internet.



Kraaam

2009-11-23 @ 19:44:17
URL: http://villavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0