30-årskort

Blev ombedd att scrappa ett 30-årskort till en vän nu i helgen.
Tackade med glädje Ja ! Tycker nog faktiskt bäst om att skapa när
jag har en deadline eller ett klart mål. Visst att det kan variera, men
just nu så känner jag nog så faktiskt. Här är resultatet:

Klicka på de små bilderna för att se dem i större format.
   
"Födelsedagsbarnet" älskar och samlar på grodor och gillar färg.
Blir så mycket enklare när man har sånna grunder att utgå ifrån. 

Det var Många som deltog i presenten. Kände verkligen inte för att skriva alla
namnen rakt upp och ner. Kom då på idén med en spiral. Men det var
faktiskt svårare än jag trodde att få namnen i lagom storlek så det
tillsut blev ett fint och lagom avslut i mitten. Men tillslut lyckades jag!
   
Presenten var en kamera. Gogglade - "rim kamera" och fick då
fram detta, enligt min smak, klockrena rim, som jag använde i kortet:
"Vad ögat ser kan man med ett klick,
fångas och sparas på ett kick"


Kommentarer
Postat av: Nadia

Vad smart med spiralen, det blev ju hur bra som helst och mycket roligare än att bara skriva alla namnen rakt upp och ner...



Bra jobbat ♥

2011-11-10 @ 14:14:20
URL: http://www.nadiosch.com
Postat av: Frederica -lantlig inredning, ProMarker och två små gossar

Gillar grodan ;)



Och håller med ovan, spiralen var frän!

2011-11-10 @ 14:49:00
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/
Postat av: madde

Men vad fint det blev!

Jättehäftigt då jag bara såg papperna först:P

2011-11-13 @ 10:59:44
URL: http://enmandel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0