Miranda nalle

En vän som tycker väldigt mycket om Miranda nallar är just nu inte sitt vanliga jag. Vill att Du ska hitta tillbaka till dig själv igen! Ritade en överraskning till henne idag och la den i hennes brevlåda när jag ändå gick förbi till förskolan. (orkar inte ladda upp via datan så det får bli via mobilen och därav är bilderna som de är) och just det, min vän sitter vid en dator på jobbet. Hon är mamma och där av texten "MOM" på pennmuggen. På kortet till blommorna står det "Hoppas din dag varit bra! Kram, J"
Jag är faktiskt väldigt nöjd!! :)


Kommentarer
Postat av: madde

Verkligen jättefin!

2011-11-23 @ 12:05:29
URL: http://enmandel.blogspot.com
Postat av: ♥

Tack igen vännen! Puss ♥♥♥

2011-11-25 @ 08:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0