Namntavla

Det finns många som gör namntavlor till barn. De jag kikar in hos på nätet är Frederica och Bettina. Båda är jätte duktiga och skapar härliga bilder. Tänkte att jag med skulle göra ett försök. Dessvärre fick jag för mig att rita på A3 vilken gjorde det alldeles för stort, svårt att fylla ytan. Men roligt var det och utvecklas fick jag göra, även om jag inte kommer använda bilden till något. Utgick efter dottern på 3.5 år. Hon tycker om musik och dans, läsa böcker och på böckerna skrev jag hennes favoriter som Pippi, Bamse och Laban. Dockor och laga mat. Sjörövare och Pippi så därav ritade jag Hoppetossa. Hello Kitty, och pärlor. En hårborste för hon gillar sitt långa hår och kammar sig ofta. Lejon har hon alltid gillat så mätstickan fick bli ett lejon. Förstår inte varför jag färglade sängen och att göra trägolv var mer ett test, jag var redan besviken på helheten när jag gjorde golvet. Titta och njut ^^,





Bilden är egentligen inte klar. Men känner inte för att lägga ner mer tid på den eftersom jag ändå inte är nöjd. Bättre att en dag börja om på en ny namntavla ...

Kommentarer
Postat av: Frederica -lantlig inredning, ProMarker och två små gossar

Hoppetossa båten älskar jag!

Men golvet blev väl bra? Bättre än mitt ;)

2011-11-21 @ 20:54:21
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/
Postat av: madde

Meen vad fint! Å golvet blev ju jättebra, ser svårt ut:P Å ska nog önska mig såna pennor i julklapp av hasse:)

2011-11-23 @ 12:04:43
URL: http://enmandel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0