"Farbror Fredriksson"

från Disney Pixar filmen Upp är det som jag ritat av.

Jag är väldigt nöjd över denna teckning. Första gången jag verkligen lyckades med pennorna. Eller nej, jag har lyckats förut med. Men detta är bästa teckningen med ett ansikte. Det var enormt roligt att rita av Farbror Fredriksson.
Jag har använt mig av ProMarker pennor.










och bilden jag ritade av vill inte kopieras ...
Men om ni är nyfikna på orginalet så kika in här.

Om ni missat att se filmen Upp. Se den. Det är en mysig film!


Vad ska bli mitt nästa ritprojekt då?


Kommentarer
Postat av: Nadia

Du är så himla duktig!!! Kram på dig vännen!

2012-02-12 @ 19:21:50
URL: http://www.nadiosch.com
Postat av: Lena-maria

Gud vad du är duktig på att måla Johanna!!! Verkligen jätte bra! Du borde satsa på det, göra barnböcker el ngt ;)

Kram

2012-02-12 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0