fullt i minnet

Tydligen är det max att ha ca. 1600 bilder på en Iphone4 ..
Precis fört över dem till datorn nu. Bra att få det gjort. Och jag vet att jag knäpper väääldigt många bilder jämfört med många av er andra. Men ändå.. smått irriterande över att mobilen var full ;p Får se till att försöka använda riktiga kameran mer kanske :)
 
Härliga solen skiner och värmer så gott idag!
Barnen är ute och har vattenkrig tillsammans med grannen.
Med andra ord ska jag inte sitta här mer, utan istället ta tag i dagen! :)

Kommentarer
Postat av: madde

Ja just det, den hade jag glömt!:) Den skulle han nog verkligen gilla nu ja:) Har du semester nu eller hur var det? Kram

2012-07-03 @ 22:30:56
URL: http://enmandel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0