Blivande tatuering?

Ja vi får se om det blir en tatuering eller inte och om det blir det, hur mycket, eller lite, som kommer göras om på den. Att tatuera och att "bara rita" på papper är ju enorm skillnad. Det som gör sig fint på papper kanske inte alls gör sig som en tatuering, och det där med tatuering kan jag inte. Även om det är väldigt kul och jag gillar det.
Fick förfrågan om jag kunde rita en bild till en tatuering med en nallebjörn och sjötema, med beställarens dotters födelsedata och namn på ... här är mitt resultat:
 
 

Kommentarer
Postat av: Suzette&Kian

Svar:

Just eftersom dina barn är lite äldre så hade jag fixat nåt lite styvare tyg och fixat några textil pennor så de själva kan måla själva huvudmotivet?;)
Och sen göra nån lappteknik som "ram" kanske och sen bara upp med den på en galje! (Parterna fäster du i gastandes gardinöljetter!)
Och varför inte ge bort äventyr oxå?
;)

2012-10-09 @ 20:33:28
URL: http://www.suziettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0