På lådan!

Idag färdigställde och postade jag tre arbetsprover till en skola. Kändes löjligt stort! någon, eller nej, någrA kommer granska och bedöma mina bilder. Duktiga och kunniga människor. Så lite nervöst känns det och nu är det en evig väntan inför svar om intagning eller ej.

Men sysslolös är jag inte. För nu blir det till att sätta fart med arbetsproverna till en annan skola!

Eventuellt att jag visar er mina arbetsprover längre fram sen. Men som jag känner nu så vill jag hålla dem för mig själv och den blivande juryn.
Men en liten sneak peek på hur och vad jag jobbade med idag får ni iaf:


Kommentarer
Postat av: Ljuvligtvitt och busiga gossar

Det kommer gå jättebra! Du har ju talang :)
Lycka till!!
Kramar

Postat av: Svar

Tack tack :)

2013-04-16 @ 19:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0