Hemläxa

Dottern på 5 år hade fått en frivillig läxa från förskolan. Man skulle dela med sig av ett sommarminne. En sak, en kort, en bild eller vad som, bara det var litet. Självklart ville hon göra läxan!

Vi började kolla sommarens bilder och hon kom fram till att för henne har alla bad betytt mest, att hon lärt sig cykla utan stödhjul och resan till Åre.

Vi har en HPskrivare och till den hör ett fotoprogram. Provade det för första gången nu till detta ändamål.

En söt liten kub blev resultatet, med en bild på varje sida. Blir nog roligt att visa upp den för kompisarna imorgon!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hittade precis till den här sidan genom att du kommenterat Erikas status. WOW säger jag vad duktig du är!!
Och sen till det jag egentligen tänkte skriva, när jag bläddrade neråt så kom den här bilden upp och jag tänkte MEN den kuben känner jag igen :P ;)

Hälsa Varga SÅ mycket!! Kramar från gamla fröken/Jenny.

Svar: Hej! Jätte Tack! Vad roligt att du hittade hit :) Ska absolut hälsa till Varga. Allt är bra med henne och oss. Glad och viljestark tjej som trivs toppen i förskoleklass :) kram från oss!
Johanna

2014-11-05 @ 21:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0