Kuddfodral

Idag kom kuddfodralet äntligen hem till oss! Ritat av Frederica med promarkers och sen tryckt på ett kuddfodral. Det var faktiskt min idé! och visst blev det kanon fint!?

Önskar jag med kunde rita sånt som faller nästan Alla i smaken. Saker som håller länge. Men det är svårt och än har jag inte lyckats.

På instagram finner ni Frederica under nicket @ljuvligtvittochbusigagossar
Hennes blogg ska ni absolut ta er en kik på! Hennes fina pojkar, inredning, pyssel och bak! Massa gott och fint hittar ni där, www.ljuvligtvittochbusigagossar.blogspot.se
Det var Frederica som inspirerade mig till att börja rita med promarkers! Evigt tacksam för det ;)

Än så länge får kudden bo i soffan. Men får se om den stannar där.
Vår inneboende hund Lexie ville med gärna vara med på bild och vår gosedjurshund Bullen kunde inte heller hålla sig undan ;)


Kommentarer
Postat av: Ljuvligtvitt & busiga gossar

Tack snälla du!

Det är så kul att du med gillade promarker pennorna, smidigt att dela tips! Som sagt, en målar kväll ihop hade inte varit fel ;)

Jag tycker du skulle satsa på en barnbok. Dina filurer är så söta. Och du är en påhittig mamma med mycket kunskap om barn. Perfekt för dig!

Kramar

Postat av: Svar

Tack fina du! :)
Såg ditt inlägg i din blogg, men kan ju konstigt nog inte kommentera på blogspot via mobile längre? Det hakar upp sig liksom. Jag har kunnat det förut.
Barnbok är något jag velat göra i flera år! Men en bra berättelse måste knåpas ihop först! Själva ritandet löser sig nog ;) men någon gång så hoppas jag det blir så! Tack :)

Kramar till dig!

2013-01-29 @ 18:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0