Tatuering

Fick förfrågan av min kusin Erik om jag kunde försöka skissa upp en tatuering åt honom. Jag tycker det är svårt det där med att se vad som passar som tatuering och inte. Men självklart ville jag göra ett försök!
Han bad framförallt om att han ville ha sina namn skrivet i en snygg stil, men absolut inte skrivstil. Han ville verkligen att man skulle se vad det står.
Erik har så länge jag kan minnas kallats för "Gaston". För mig är Erik verkligen Gaston. Så jag tycker absolut han har rätt tanke om en armtatuering med båda sina namn!
 
Här är mitt resultat:
(och nej, fortfarande äger vi ingen scanner)
Tatueraren får garanterat till en snyggare helhet. Som rosorna och döskallarna. Rosorna får säkert tatueraren till finare och döskallarna går ju att göra mycket mer avancerade, finare och mer verklighetstrogna. Detta kan man se mer som en skiss, en början. Sen handlar det ju om vad Erik vill ha.
 
 
Ska bli spännande om det blir någon tatuering,
för då Måste jag allt få se resulatat! :) - Erik-Gaston !
 
 

Kommentarer
Postat av: Ljuvligtvitt & busiga gossar

Kul att bli förfrågad sådär!
Det är ju ändå konst som aldrig försvinner ;)

Gillar dom båda. Men Gaston mest, tror det är för att det är lite smalare bokstäver :)

Kramar

Postat av: Svar

Blev med mest nöjd med Gaston. Gillar snirklarna.. :)

2013-01-07 @ 11:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0